Suomen Vuohiyhdistys ry
Latvalantie 87
62950 Paalijärvi

Toimintasuunnitelma 1.1.2016–31.12.201
Suomen Vuohiyhdistyksen tarkoituksena on toimia yhdyssiteenä vuohenkasvattajain välillä, edistää vuohien kasvatusta ja jalostusta sekä vuohien ja vuohitaloustuotteidenkäyttöä ja tunnetuksi tekemistä.
Tulevana toimintakautena yhdistys pyrkii entistä laajemmin tuomaan vuohitietoutta julkisuuteen ja etsimään hyviä yhteistyökumppaneita ja uusia jäseniä erilaisten tilaisuuksien järjestämiseksi ja toiminnan monipuolistamiseksi.

YHDISTYKSEN KOKOUKSET JA JÄSENISTÖ
Kokoukset
Sääntömääräisten kokousten lisäksi toimikauden aikana hallitus kokoontuu tarpeen vaatiessa.
Jäsenistö.
Yhdistyksen nettisivuston ja facebookin avulla hankimme uusia jäseniä, kartoitamme vuohista kiinnostuneiden ja niiden kanssa toimivien tarpeita
TALOUS
Taloudenhoidossa pyritään tarkkaan harkintaan ja mahdolliset hankinnat tehdään laatu- ja hintavertailujen pohjalta.
Tilaisuuksien järjestämisestä tehdään tarkat laskelmat ja riskikartoitukset.
Uusia myyntituotteita harkitaan tarkasti.
Jäsenmaksujen perintää tehostetaan.

TOIMINTA

Mahdollisuuksien mukaan osallistutaan julkisiin tapahtumiin joita kuluvana toimikautena on OKRA Maatalousnäyttely 6.-9.7.2016 - Oripään lentokentällä sekä ELMA-messut 11.-13.11.2016 Messukeskuksessa . Tarvittaessa yhdistys osallistuu muihinkin tapahtumiin esim Pässihuutokauppa syyskuussa Ilmajoella.

Julkaisutoiminta
Yhdistys julkaisee tiedonantoja facebook sivustolla sekä kotisivuillaan. Lammas- ja vuohilehteen sekä Maatiaiset- julkaisuun yritetään saada lisää vuohi aiheisia juttuja kiinnostavista ja ajankohtaisista aiheista
Muuta
Vuohiyhdistys jatkaa yhteistyötä Pro Agrian, Etelä-Pohjanmaan Lammaskerhon sekä Suomen Lammasyhdistyksen kanssa. Sekä MTK:n edustajamme jatkaa yhteistyötä MTK:n lammasjaoston kanssa vuohisektorin edunvalvojana. Korvamerkki ja rekisteröinti hoidetaan Eviran yhteistyöryhmän kautta sekä selvittää vuohen terveydenhuollon koordinointia ETT:n kautta.
TIEDOTTAMINEN
Ulkoinen tiedottaminen
Jatketaan hyväksi havaittua suoramarkkinointia kotisivuilla ja Facebookin sivustolla. Kontakteissa hyödynnetään jäsenistön yhteyksiä muihin yhdistyksiin.
Sisäinen tiedottaminen
Toimikauden aikana tiedottamisessa käytetään entiseen tapaan sähköpostia ja puhelinkeskusteluja.
Sääntömääräiset kokousten kutsut lähetetään kirjeitse. Muuta kokousmateriaali tullaan toimittamaan mahdollisesti internetin kautta.

LOPUKSI
Tulevana toimikautena Suomen Vuohiyhdistys ry pyrkii kasvattamaan jäsenmääräänsä sekä jatkamaan hyvälle alulle saatua kehitystyötä suomalaisen vuohitalouden sekä harrastustoiminnan laadun parantamiseksi. Lisäksi yhdistys osallistuu tarpeen mukaan Web-vuohi käyttöön ja tietokannan päivittämiseen.

Ilmajoella 6.2.2016

Etusivu   |   Ajankohtaista   |   Yhdistyksen esittely   |   Galleria   |   Yhteystiedot   |   Palaute/Yhteydenotto   |   Linkit   |   Pikkuisen tietoa vuohen terveydestä   |   Sorkkahuolto   |   Poikiminen   |   Minulleko vuohi?
63886  | Copyright © 2018 Suomen Vuohiyhdistys | Tekninen toteutus: Webbinen.net