Toimintasuunnitelma 2020

Suomen Vuohiyhdistyksen tarkoituksena on olla yhdyssiteen채 vuohenkasvattajien v채lill채, toimia vuohitalouden edunvalvojana, edist채채 vuohien kasvatusta ja jalostusta sek채 edist채채 vuohien ja vuohitaloustuotteiden k채ytt철채 ja tunnetuksi tekemist채. Yhdistys toteuttaa tarkoitustaan harjoittamalla julkaisu-, luento- ja neuvontatoimintaa sek채 pit채m채ll채 yhteytt채 vuohiasioista p채채tt채viin elimiin.

Suomen Vuohiyhdistys toteuttaa julkaisu-, luento- ja neuvontatoimintaa osallistumalla aktiivisesti vuohialaan liittyv채채n keskusteluun sosiaalisessa mediassa Suomen Vuohiyhdistys Ry:n Facebook sivuilla, j채sensivuilla (FB) sek채 yhdistyksen omilla nettisivuilla. Vuohiyhdistyksen j채senet ovat mukana kirjoittamassa Lammas- ja vuohilehden vuohipainoitteisen numeron artikkeleita. Vuohiyhdistyksen hallituksen j채senet ovat my철s j채senten ja vuohista kiinnostuneiden henkil철iden tavoitettavissa puhelimitse tai s채hk철postitse sek채 sosiaalisen median kautta.

Vuonna 2020
줽yrit채채n uudistamaan k채yt채nt철j채 jalostusel채inten myynniss채 ja l철yt채m채채n parempi kanava jalostusel채inten ilmoittamiselle myyntiin
줼sallistutaan aktiivisesti edunvalvontaan ja CAP2027 kehitysty철h철n yhdess채 Maataloustuottajien Keskusliiton MTK, Maa- ja mets채talousministeri철n ja Suomen Lammasyhdistyksen kanssa
줼sallistutaan jalostusrekisterin uudistamishankkeeseen yhdess채 ProAgrian kanssa, KaRe 2020